13. Allmänt om reklam & media

Undersökning om människors tillit till media

2014-03-31 16:42 #0 av: pappkartong

Hej! Jag håller på med en undersökning som handlar om i vilken utsträckning folk litar på svensk massmedia idag. Skulle vara tacksam om någon tar sig tid och fyller i den här enkäten: https://www.surveymonkey.com/s/W22NM3N 

Tack på förhand

Anmäl
2014-03-31 16:50 #1 av: VildaVittra

Lite problem med dessa frågor:

Vilken klasstillhörighet identifierar du dig med?-  Vad svarar man om man inte identifierar sig med någon av dom?

Har du större förtroende för statligt ägda medier som SVT, SR jämfört med de privatägda?- Finns ingen ruta att kryssa i om man bara vill svara nej.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Anmäl
2014-03-31 16:54 #2 av: Algotgardens

Klart.

Anmäl
2014-03-31 18:45 #3 av: pappkartong

#1 Om man inte identifierar sig med någon utav klasstillhörigheterna har jag ingen användning utav svaren i min undersökning. Därför får man väl antingen välja det alternativet som står en närmast eller så får man helt enkelt skita i det. 

Kanske blev lite tokigt med svarsalternativen där ja, men jag tycker att alternativet "ingen skillnad" är ungefär samma sak som ett nej. 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.