Annons:
Etikett13-allmänt-om-reklam-media
Läst 1536 ggr
Maria
2013-08-21 12:01

Reklam för vad???

Jag tillhör den gamla generation som aldrig ville missa reklamen på bio. Det var ju enda gången man fick se reklam.😉

Därför gillar jag fortfarande reklam ganska mycket även på TV fastän jag kan tycka att den kommer lite väl ofta emellanåt.

Vad jag däremot reflekterat över är att jag ofta missar själva poängen. Alltså vilket företag som görs reklam för.

Är det så för er andra också?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
TjockaBerta
2013-08-21 12:06
#1

Ja, för mig är det så. Jag kan sjunga, citera och berätta om reklamen men jag vet sällan vad de säljer =D

>>>Malum domesticum<<<

Maria
2013-08-21 12:09
#2

Puh, skönt att höra🙂

Jag har numera en hjärnskada och jag tror hela tiden när jag inte fattar eller kommer ihåg att det handlar om detta.

Bra att höra att du också "kan" hela reklamen men inte vem som ligger bakom.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Staffan
2013-08-22 08:49
#3

Samma här - det hör nog till de vanligaste misstagen reklammakarna gör skulle jag gissa…

// Staffan

mariatingsund
2013-08-26 17:17
#4

o samma här förstås :D Jag kan komma ihåg "du vet det där vackra reklamen där det var så färggranna fåglar i regnskog…. " men inte vad man skulle köpa efter DEN reklamen, haha

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Upp till toppen
Annons: