Annons:
Etikett13-allmänt-om-reklam-media
Läst 1121 ggr
AndreasS
11/12/09, 7:20 PM

O´boy

Alla vet vi vem Dogge Doggelito är, betong kungen från Botkyrka. Men visste ni att han gjort reklam för den underbara drycken O´boy?

Har haft nöjet att fått träffa honom, dock under sorgsna förhållanden på min väns begravning. Läs mer här.

Mannen till höger i bild i artikeln är min väns man som jag nu är jätte god vän med.


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Annons:
Staffan
11/12/09, 7:26 PM
#1

Haha - härlig reklamfilm!

Tycker lite synd om dogge bara som fick grädde på näsan, det är bland det värsta jag vet när det händer eftersom att det luktar så illa.

// Staffan
ps. Lustigt att jag också höll på med ett annat inlägg om Choklad samtidigt som du postade det här. Lite annat stuk på det dock… :)

AndreasS
11/12/09, 7:38 PM
#2

Tycker själv att han kunde fått mer grädde på näsan.

Såg ditt inlägg precis efter jag postade detta, dock ingen choklad en annan känner igen.


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Hoppfull
11/12/09, 7:39 PM
#3

Men guuud så mycket oboypulver,,, uäck!!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

AndreasS
11/12/09, 7:40 PM
#4

#3 Phett gott Tungan ute


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Hoppfull
11/12/09, 7:42 PM
#5

Hahahaha, nej fy!! Jag gillar inte sött, gör hellre egen choklad med kakao och bara lite råsocker… fast jag dricker knappt choklad alls så…

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

KitoBonito
11/12/09, 9:18 PM
#6

"Oj … De smaka kanon"

Haha, så lam röst xD

Annons:
mariatingsund
11/13/09, 12:31 PM
#7

Jag tycker också det var väldigt lamt alltihop. Bakgrund, färger, manuset, rösten, jag blir nog inte sugen på oboy efter en sån reklam. Jag hade åtminstone velat se ett nöjdare ansikte på slutet.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Upp till toppen
Annons: