Annons:
Etikett13-allmänt-om-reklam-media
Läst 2018 ggr
Tina-A
11/26/09, 5:50 PM

Ska du ha fest?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ska du ha en stor fest, en svensexa, någon tillställning, en kompiskväll eller liknande och vill att det ska bli lite speciellt?

Vi är en dansgrupp på 4 tjejer 20-21 år som heter D'lisch. Om du, någon kompis, någon släkting eller någon annan du känner ska ha fest, fyller år, ska ha svensexa eller liknande så går det bra att hyra oss!

Vi dansar de flesta dansstilar och anpassar oss efter evanemanget. Vi har tidigare uppträtt på många privata fester, flertalet nattklubbar - bland annat La isla, play off, kings town, riddarjakob, münchenbryggeriet, en festival och även på svensexor. Om ni vill hyra in oss om ni vill ha en lite mer spännande fest så kom med önskemål. Vår stil är ganska sexig men självklart kan vi dansa mer barntillåtet om så önskas!! :)

Vill man se fler filmer så finns det!
Vi har precis satt ihop ett julnummer och ska uppträda här i december med det, så ska du ha något i december så kan vi köra det nummret om man film. Filmer finns.

Vi finns i Stockholm!
Det går bra att PMa mig, maila mig på tina@dlisch.se eller ringa oss på 0762624382.

Är det förresten någon som har något förslag på hur man kan göra reklam för gruppen, till privatpersoner? Vi har ju kontakt med nattklubbar och sådär men vi funderar på hur vi ska nå ut till privatpersonerna :) Privatfester är alltid kul att köra på! Så förslag mottages tacksamt! :D

(Världens bästa Niklas som fotat förresten!)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Annons:
Tina-A
11/26/09, 5:54 PM
#1

En till film finns här! Lägger inte upp den direkt då den innehåller en av våra sexigare nummer mitt i. http://www.youtube.com/watch?v=67Op8T8w-tA

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Upp till toppen
Annons: