Annons:
Etikett01-rolig-reklam
Läst 1072 ggr
KitoBonito
11/24/09, 10:34 PM

Ica Reklamen med EMD

Hah, deras reklamer får mig alltid att fnittra, mer eller mindre. De är så råa!

Annons:
Staffan
11/24/09, 10:47 PM
#1

Ja, ICA-filmerna är nästan alltid bra, jag håller med dig. I jämförelse med den andra reklamföljetången som Telia gör är de lysande. Tycker jag.

// Staffan

KitoBonito
11/24/09, 11:00 PM
#2

Ja, ska vi jämföra Telias reklamer känner jag lite som att ICA-reklamerna är de mer "klipska" och i den jämförelsen känns Telias nästan lite dumma och patetiska. Inte för att jag någonsin varit förtjust i Telias reklamer, utan mer allmänt irriterande.

Urgh, jag känner att jag svamlar. :/

mariatingsund
11/25/09, 8:32 AM
#3

Humor är ju inget att förkasta i reklamsnuttarna. Just i ICA-reklamer har personerna karaktärer, just därför slår ut allt de säger bättre.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Hoppfull
11/25/09, 10:13 AM
#4

När telia-reklamen med den ensamma pappan kom tyckte jag att den var bra. Den visade upp "vanligt" folk vilket jag tycker är så skönt i motsats till alla stylade fotomodeller från mycket annan reklam. Men med tiden har den blivit helkass tycker jag…

Icas varierar ganska mycket den med tycker jag, vissa gånger är den bara skitdålig och pinsam medan andra ggr har de verkligen lyckats.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

KitoBonito
11/25/09, 9:38 PM
#5

#3 Jo, precis. Man kan lättare känna sig "hemma" och relatera när skådespelarna fått sig egen personlighet. Och det blir lätt roligare.

#4 Håller med dig ang. Telia. :P

Upp till toppen
Annons: