Annons:
Etikett08-reklamakuten
Läst 1515 ggr
David
2009-12-27 07:48

Reklamtext till cykelsadelfodral

Jag ska trycka upp ett antal cykelsadelfodral med passande tryck. Tanken är att göra reklam för själva cykelsadelfodralet som reklam-/budskapsbärare (för den som inte vet arbetar jag med presentreklam/reklamartiklar).

Någon som har något bra förslag på passande text?

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Annons:
Niklas
2009-12-27 13:11
#1

Kan du inte registrera en domän och skriva www.cykelsadelfodral.se på fodralet? Då har du möjlighet att uppdatera hemsidan när du vill och därigenom ändra budskapet.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Staffan
2009-12-28 11:57
#2

Jag tycker att Niklas idé med en egen webbsida är bra.

Man kanske kan tajma de tidpunkter när man sätter upp dom till när det regnar och skriva något i stil med "Varsågod, vi har hållit din sadel torr i regnet! Du vet väl att du också kan hjälpa dina kunder med egna designade cykelsadelfodral? Gå in på www.cykelsadelfodral.se och läs mer!"

Man behöver ju naturligtvis inte heller vara ute innan det regnar utan kan ju ta en trasa med sig i regnvädret… :)

// Staffan

mariatingsund
2009-12-28 15:04
#3

Ha ditt på det torra sadla om - efter väder

www.cykelsadelfodral.se

?

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Maria
2009-12-28 15:27
#4

Lite OT blir detta men jag skulle för några år sedan köpa just ett varmt cykelsadelfodral och rusade in i cykelaffären och sa att jag behöver "en pälsig muff man sitter på" varpå killen bakom disken vek sig av skratt och jag fattade först ingenting…förrän…Skäms

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

mariatingsund
2009-12-28 17:32
#5

#4 HahahaSkrattande

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

David
2009-12-28 20:18
#6

#4. Det kanske vore något att trycka vetja! Skrattande

Tack för alla förslag också. Ska klura lite på det hela (men har redan registrerat domännamnen - tack)

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Annons:
Upp till toppen
Annons: