Annons:
Etikett04-tankeväckande-reklam
Läst 1621 ggr
Magster
2009-12-26 17:27

Systembolaget

Om det är någon reklam jag tycker är så himla kul är det denna, den är så fruktansvärt sann och rolig. Den är ju mest till för att uppärksamma vuxna att även om barnen säger att det är såhär det går till på deras fester så ser man här att det är självklart det inte gör, det förstår ju vem som helst!

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Annons:
Staffan
2009-12-28 11:50
#1

Jag tycker också att den är smart.

Systembolaget gör bra reklam, det håller nog de flesta med om. Även alla som har problem med det dom säljer…

// Staffan

Hoppfull
2009-12-28 12:11
#2

De har ju en rad olika av de här filmerna och jag tycker oxå att de är himla bra!

Men det är väl ändå ingen förälder som på allvar tror att det går till så där? Det går ju inte till så när vuxna festar så varför skulle ungdomarna ha mer erfarenhet och klokskap…

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Staffan
2009-12-28 12:12
#3

#2

Är det inte det som är poängen med den?

// Staffan

Magster
2009-12-28 12:12
#4

#2 Antagligen för att ungdomarna säger att det är sådär det går till men här visar de ju att det är ju helt absurt om det skulle det.

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Hoppfull
2009-12-28 12:20
#5

Hehehe, jo det fattar jag ju… Glad jag menade bara att det är väl ingen som verkligen tror på det Glad Mina ungdomar säger inte att det går till så där alls…

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Staffan
2009-12-28 12:23
#6

#5

Då får man nog dra slutsatsen att reklam fungerar bra i och med att den väcker den typen av känslor och diskussioner… :)

// Staffan

Annons:
Upp till toppen
Annons: