Annons:
Etikett13-allmänt-om-reklam-media
Läst 1132 ggr
Staffan
2010-01-04 12:26

Bra eller dåligt?

"Ett gäng studenter och deras lärare från Leeds Universitet tvingades tillbringa helgen isolerade på en pub i Norra Yorkshire i Storbritannien, sedan området drabbats av kraftigt snöfall.

När plogbilar på söndagsmorgonen nådde fram till Tan Hill Inn, den högst belägna puben i England, hade ölutbudet decimerats till att endast bestå av ölen Black Sheep’s Riggwelter, rapporterar Guardian."

> Länk till artikeln på DN.se

Tror du att Black Sheep's Riggwelters påverkas positivt eller negativt av omnämnandet i tidningen?

// Staffan

Annons:
Maria
2010-01-04 15:42
#1

Haha, jag det kallar jag gratisreklam för övrigt sortiment, för visst måste de återstående ölen påverkas negativt (åtminstone i min tankevärld)

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Hoppfull
2010-01-04 19:34
#2

Jag blir nyfiken på den ölen och vill gärna smaka den… låter som de haft det rätt gemytligt på puben Glad

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

David
2010-01-05 12:34
#3

Får känslan av att det är en riktig dålig öl som inte ens går att dricka när man är insnöad.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Loucar
2010-01-06 10:17
#4

Jag tror de får en tillfällig uppsving i försäljningen då det alltid finns ett antal nyfikna som bara måste smaka för att se om ölet verkligen var/är så uselt.

Hälsningar

Louise

 

Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

 

mariatingsund
2010-01-07 19:13
#5

Nja, det är nog så med allt att det finns bra saker, bättre saker, sämre saker, ölet behöver inte vara uselt, bara ett snäpp sämre än de andra, och det var nog den tillbringade tiden som avgjorde att de var kvar, de hade nog också gått åt om folket fick stanna kvar några nätter till. Tror ni inte?

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Upp till toppen
Annons: