Annons:
Etikett13-allmänt-om-reklam-media
Läst 1341 ggr
Staffan
5/25/10, 12:48 PM

Apples iPad

Vad tror ni? Kommer den här slå på bred front?

Annons:
dumsatan
6/4/10, 3:04 PM
#1

Jag vet inte varför jag skulle ha en, men det är jag det. Behöver bli mer övertygad för att ens bli intresserad.

allhealing
6/5/10, 3:28 PM
#2

Jag är ute efter en dator som inte kraschar med jämna mellanrum som samtliga pc som jag haft gjort genom åren. Det kan bli blåskärm, hårddiskar som går sönder och diverse andra fysiska skador såsom felaktiga minnen som trots korrekt installation med jordat armband ändå visat sig vara trasiga. Jag har säkert haft sju till åtta stycken datorer av olika märken.

Eftersom Apples samtliga datorer inte har detta problem så kommer jag att införskaffa en iPad så for den levereras med ett vettigt fällbart tangentbord som tillbehör så man slipper en oergonomisk arbetsmetod när man ska skriva på iPaden. Dessutom kommer detta byte att innebära att jag kommer att kunna fakturerar flera timmar i mitt företag istället för att ägna mig åt felsökning som hittills varit fallet i PC världen som varit Windowsbaserad.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

ANNIA
6/14/10, 3:48 AM
#3

Jag vet inte om jag missar nåt nånstans, men de få filmer jag orka titta på handla bara om vad man kan göra på nätet. Hur lätt det är att surfa runt. Och ok det verkar det ju vara, men tror inte jag köper mig en sån bara för saker på nätet.

Trodde den ev skulle kunna ersätta bärbara datorer för dom som vill ha några saker med sig som ligger på datorn plus lätt åtkomst till nätet, då den är mindre och lättare att ta med sig.

Så om den bara till för nätet så kommer nog inte jag lägga pengar på en sån.

Oskar
6/20/10, 7:57 PM
#4

Nog är den läcker alltid! Skulle gärna ha den som surf- och mediaplatta. Problemet är ju bara att det blir ytterligare en pryl att hålla koll på…förutom bärbara datorn, mobilen, kameran osv…

Oskar

Elshira
6/20/10, 8:36 PM
#5

Jag skulle aldrig införskaffa mig en sådan.

Jag vill ha saker som ryms i fickan, annars måste jag ju ha ryggsäck och då är min drygt 20" laptop betydligt mer värd (efter som den är en fullt funktionsduglig dator och betydlig bekvämare att använda).

Jag satsar defenitivt hellre på en bättre mobil. Väntar för tillfället på att Iphone 4 ska komma ut (skulle egentligen vilja ha sony ericsson med android, men deras nya telefoner är för slöa, för mycket buggar eller helt enkelt ointressanta för mig). Idag har jag en SE K850i som fortfarande fungerar bra och duger tills det kommer ut en toutch telefon med stor skärm, bra kamera och som är snabb + de funktioner jag vill ha (om inte Iphone 4 är bättre än 3GS).

Tills dess väntar jag hellre på en bra telefon än att köpa mig en klumpig Ipad!

Hakuna matata!

Staffan
6/23/10, 1:37 PM
#6

Jag kommer definitivt att skaffa en! :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: