Annons:
Etikett01-rolig-reklam
Läst 1602 ggr
Staffan
2010-08-10 02:04

"Smaken sitter i hålen"

”Smaken kan väl inte sitta i hålen? Till slut blev det nästan obehagligt. Det kändes som en sexuell anspelning.”

» Kvinna anmäler ostföretag för hålreklamen

Jag kunde inte låta bli att skratta när jag läste det här. Även jag har lagt märke till reklamen men för att jag tyckte det var roligt.

Vad tycker du?

// Staffan

Annons:
tjiivans
2010-08-10 12:24
#1

Har också tänkt på att de säger så.
Lite knepigt, men att någon går och anmäler det..
Ännu knepigare kanske?

tjiivans.blogg.se

spindeohana.blogg.se

mariatingsund
2010-08-10 12:40
#2

Tanken slog mig också, men samtidigt förstår man att under processen då osten får smaken får den samtidigt hålen också, och ostarna har olika smaker beroende på denna process. Jag tog inte illa vid mig utom ser annonsen som finurlig. Att hon som anmälde det kan inte se något annat än nedvärdering av kvinnor är väldigt trist.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

TjockaBerta
2010-08-10 18:09
#3

Ganska ointressant tycker jag. Tänker man så kan man ju göra snusk av allt.

>>>Malum domesticum<<<

Maria
2010-08-13 00:30
#4

Jag tycker allt som har en anspegling på snusk är ganska roligt om det inte blir för plumptFlört

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Mountain
2010-08-13 21:58
#5

Haha, jag trodde bara det var jag som reagerade på det Tungan ute

Men att anmäla det är lite överdrivet, det är ju något man kan skratta åt istället.

Bästa hälsningar,
Per Lööv
- Zerosite.se

Medarbetare på Hemsidor ifokus

Arinya
2010-08-14 01:41
#6

hahahaha vilken människa :P när jag såg den reklamen (korkad som jag är) tänkte jag bara men vafan? de är ju ett hål de kan väl inte sitta nån smak där inte? :P

Annons:
[trumman]
2010-08-18 17:41
#7

Jag tycker att det jävligaste är att det lyssnas för mycket på folks gnäll. Hela den där Politiskt Korrekthets-hysterin som svepte sin hype över världen för ett par år sedan har gjort oss så mjuka och veka och i mångt och mycket tagit udden av svenskt språkbruk.

NEGERBOLL, till exempel… får det inte heta. Glassen NOGGER skulle få byta namn för att ngn med frispel i fantasin tyckte det var på tok för likt ordet NIGGER - dessutom var glassfan svart. Oj oj oj.

Samma med den här håltanten. Jag tycker det är synd om folk flest som har dessa vantankar och irrföreställningar - det kan som int va lätt å leva med dom :)

mariatingsund
2010-08-18 20:12
#8

Jag håller med, även om jag själv gnäller ibland Skäms Jag kan bara tro att dessa människor som kräver sin rätt att bli behandlade rätt, är nog inte så lyckliga.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Upp till toppen
Annons: